Detailed View
IV. Studies and Teaching, Continuing Education, Educational Capacities (Organisation of Studies, Study and Examinations System)
B. Essays, Commentaries, Statements
Author
|
HABERMANN, Florian
|
Title
|
Bildung 2.0 : Chancen zur Bindung und zielgruppenorientierter Kommunikation / Florian Habermann |
Publication year
|
2012 |
Source/Footnote
|
In: Sammelband Hochschul-Services : Beitrage zu Veranstaltungen der Reihe "Hochschulen im Fokus" der University Partners Interchange GmbH, Frühjahr/Sommer 2010 in Bonn / Britta Krahn ; Christian Rietz (Hrsg.. - Enth.: Hochschulmarketing - Marken, Profile und Kommunikation. - Servicewüste Hochschule?. - Campus Management - IT follows strategy?. - Bonn : DHI, Dt. Hochschul-Inst., 2012. - S. 211 - 220
|
Inventory number
|
37313 |
Keywords
|
Bildung ; Multimedia / Internet ; Kommunikationstechnik |
Signature
|
H 07 SAMM |