Detailed View
II. Higher Education, Higher Education Policy (Higher Education Law, Higher Education Organisation, Personnel Structure, Student Body, Educational Assistance, Higher Education Statistics)
B. Essays, Commentaries, Statements
Author
|
BRUNS, Thomas
|
Title
|
Die Kommunikationspolitik deutscher Hochschulen im Internet : 1. Das Angebot: Eine Inhaltsanalyse von 176 Hochschul-Websites / Thomas Bruns ; Markus Kruggel ; Frank Marcinkowski. Gerhard-Mercator-Universität GH Duisburg, Projektgrupe Online-Kommunikation |
Publisher
|
Duisburg, 1999 |
Collation
|
23 Bl. |
Publication year
|
1999 |
Series
|
(pro online papiere 1/1999 ; 1/1999) |
Source/Footnote
|
Internet: pro-online.uni-duisburg.de/bin/pop_1_99.pdf
|
Inventory number
|
67861 |
Keywords
|
Hochschulmarketing ; Hochschule und Öffentlichkeit ; Multimedia / Internet ; Kommunikationstechnik |
Signature
|
95 219 |