Detailed View
IV. Studies and Teaching, Continuing Education, Educational Capacities (Organisation of Studies, Study and Examinations System)
B. Essays, Commentaries, Statements
Author
|
PÖLLMANN-HELLER, Katharina
(RUDOLPH, Clarissa)
|
Title
|
Frauen in das MINT-Studium : Ambivalenzen und Potenziale von hochschulischen Förderprozessen / Katharina Pöllmann-Heller und Clarissa Rudolph |
Publication year
|
2019 |
Source/Footnote
|
In: Der Übergang in die Hochschule : Strategien, Organisationsstrukturen und Best Practices an deutschen Hochschulen / Cornelia Driesen ; Angela Ittel. - Münster : Waxmann, 2019. - S. 91 - 102
|
Inventory number
|
47922 |
Keywords
|
Frauenstudium ; Prüfungsordnungen : Ingenieure (allg.) ; Prüfungsordnungen : Mathematik ; Prüfungsordnungen : Naturwissenschaften |
Signature
|
O 04 UEBE |