Detailed View
II. Higher Education, Higher Education Policy (Higher Education Law, Higher Education Organisation, Personnel Structure, Student Body, Educational Assistance, Higher Education Statistics)
B. Essays, Commentaries, Statements
Author
|
OLBRICH, Rainer
(ALBRECHT, Patrick)
|
Title
|
Hochschulmarketing : Aufgabenfelder und Institutionalisierung im Zeitalter des Medienbruches / Rainer Olbrich ; Patric Albrecht |
Publisher
|
Hagen, 2009 |
Collation
|
54 Bl.: graph. Darst. |
Publication year
|
2009 |
Series
|
(Berichte aus dem Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre ins. Marketing ; 18. Forschungsbericht) |
Source/Footnote
|
Internet: N:\Intranet\Bibliothek\Verschiedene Texte\Albrecht, Patrick Hochschulmarketing Hagen, 2009.pdf
|
Inventory number
|
44136 |
Keywords
|
Hochschulmarketing ; Hochschule und Öffentlichkeit ; Kommunikationstechnik |
Signature
|
95 480 |