Detailed View
II. Higher Education, Higher Education Policy (Higher Education Law, Higher Education Organisation, Personnel Structure, Student Body, Educational Assistance, Higher Education Statistics)
B. Essays, Commentaries, Statements
Author
|
JANSEN-SCHULZ, Bettina
|
Title
|
Integratives Gendering : Gender in der Akkreditierungspraxis einer Hochschule ; am Beispiel der Universität Lüneburg im Projekt Genderkompetenz in naturwissenschaftlich-technischen Studiengängen, Lehre, Forschung und in der Hochschulorganisation |
Publication year
|
2006 |
Source/Footnote
|
In: Hochschuldidaktik und Fachkulturen : Gender als didaktisches Prinzip / Hrsg. Anne Dudeck ; Bettina Jansen-Schulz. - Bielefeld : Univ.-Verl. Webler, 2006. - S. 105 - 118
|
Inventory number
|
22122 |
Keywords
|
Akkreditierung ; Frauen in der Wissenschaft ; Wissenschaft : Naturwissenschaften ; Studentinnen |
Signature
|
O 11 HOCH |