Detailed View
II. Higher Education, Higher Education Policy (Higher Education Law, Higher Education Organisation, Personnel Structure, Student Body, Educational Assistance, Higher Education Statistics)
C. Books
Author
|
HEILAND, Thomas
|
Title
|
Marketing und Wettbewerb im deutschen Hochschulsystem : eine empirische und implikationenorientierte Analyse / Thomas Heiland |
Edition
|
1. Aufl. |
Publisher
|
Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., 2001 |
Collation
|
XXIV, 453 S. |
Publication year
|
2001 |
Series
|
(DUV : Wirtschaftswissenschaft) |
ISBN
|
3-8244-0578-4 |
Source/Footnote
|
Zugl:: Witten, Herdecke, Privatuniv., Diss., 2001
|
Inventory number
|
70314 |
Keywords
|
Hochschule und Öffentlichkeit ; Hochschule : Wettbewerb ; Hochschule : gegenwärtige Situation ; Fachhochschulen : allgemein ; Evaluation ; Qualitätssicherung ; Prüfungsordnungen : Wirtschaftswissenschaften ; Hochschule : Idee und Aufgabe |
Signature
|
H 07 HEIL |