Detailed View
II. Higher Education, Higher Education Policy (Higher Education Law, Higher Education Organisation, Personnel Structure, Student Body, Educational Assistance, Higher Education Statistics)
C. Books
Author
|
JACQUEMOT, Stephan F.
(VERBAND DER ALUMNI-ORGANISATIONEN IM DEUTSCHSPRACHIGEN RAUM)
|
Title
|
Möglichkeiten des Hochschulmarketing : unter besonderer Berücksichtigung von Alumni-Netzwerken / Stephan F. Jacquemot. Alumni-clubs.net, Verband der Alumni-Organisationen im Deutschsprachigen Raum e.V. |
Edition
|
1. Aufl. |
Publisher
|
Mannheim [u. a.] : Alumni-clubs.net, 2004 |
Collation
|
97 S. : graph. Darst. |
Publication year
|
2004 |
Series
|
(Alumni-Schriftenreihe ; 10) |
ISBN
|
3-9808187-9-9 |
Inventory number
|
73631 |
Keywords
|
Studentenschaft : Studienverhalten ; Hochschule und Wirtschaft ; Hochschulmarketing |
Signature
|
H 07 JACQ |