Detailed View
IV. Studies and Teaching, Continuing Education, Educational Capacities (Organisation of Studies, Study and Examinations System)
C. Books
Author
|
HANFT, Anke; SIMMEL, Annika |
Title
|
Vermarktung von Hochschulweiterbildung : Theorie und Praxis / Anke Hanft ; Annika Simmel (Hrsg.) |
Publisher
|
Münster [u.a.] : Waxmann, 2007 |
Collation
|
192 S. : graph. Darst. |
Publication year
|
2007 |
ISBN
|
978-38309-1785-4 |
Inventory number
|
74702 |
Keywords
|
Hochschulmarketing ; Hochschule und Öffentlichkeit ; Weiterbildung : allgemein ; Weiterbildung : Ergänzungsstudien ; Studentenschaft : allgemein ; E-Teaching / E-Learning ; Hochschulen : Heidelberg U : Studentenschaft, Studium ; Hochschulen : Augsburg U : Studentenschaft, Studium ; Hochschulen : Oldenburg U : Studentenschaft, Studium |
Signature
|
S 10 VERM |